آره بخند.بخند که حالم خنده داره...

امکانات


نويسندگان

پیوندها

Love Poems

به قلم : مسعود محدثی دو شنبه 25 آذر 1392 9:13

 

 

بعضیا اینقد خوش شانسن که حتی سایشون هم انتقامشونو میگیره !

باحال ترین عکس های خنده دار 16

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

اهمیت لاک برای خانومها توی تصویر زیر مشهوده !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

بیا بشین اینجا عشقم !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

آدم دو رو به این میگن !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

نمایی آشنا از پسرها در زمستان !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

یه لحظه فک کنین تو آفتاب داغ تابستون برین همچین جایی !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

کیک تولد مهندس عمران !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

اونایی که فیلم اره رو دیده باشن میفهمن

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

عکس پرسنلی یه مرد واقعی !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

عکس پرسنلی به زن واقعی !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

چه تمرکزی هم کرده
آدم فک میکنه داره فوتوشاپ کار میکنه

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

وااااییی باورم نمیشه … خواستگار !؟!؟

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

گمشو اونور  … واسه خودمه همش !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

خسیس یکم به من بده !

خنده دارترین عکسهای طنز 17

 

 
 
 
 

جدیدترین سری عکس های خنده دار ایرانی

جدیدترین سری عکس های خنده دار ایرانی

کارهای عجیب و غریب ایرانیان(خنده دار)کارهای عجیب و غریب ایرانیان(خنده دار)خنده دارترین عکس های ایرانی(11)
 
خنده دارترین عکس های ایرانی(11)

 اینم تصاویر خنده دار ایرانی  سری6

خنده دارترین تصاویر در روسیه

 

جدیدترین سری از عکسهای خنده دار

وقتی کلاس دانشگاه ساعت ۸ صبح باشه…

جدیدترین سری از عکسهای خنده دار

جدیدترین سری عکس های خنده دار ایرانی

جدیدترین سری عکس های خنده دار ایرانی

جدیدترین سری عکس های خنده دار ایرانی

جدیدترین سری عکس های خنده دار ایرانی

خنده دارترین عکس های ایرانی(11)
خنده دارترین عکس های ایرانی(11)
خنده دارترین عکس های ایرانی(11)

پت و مت ورژن واقعیباحال ترین عکس های خنده دار 16 )

باحال ترین عکس های خنده دار 16

حالا نمیفهمین

اما شمام چند وقت دیگه میرن رو ترازو نگا به وزنتون بکنین گریه میکنین !باحال ترین عکس های خنده دار 16 )

باحال ترین عکس های خنده دار 16

مامانش گفته برو بیرون بازی کنباحال ترین عکس های خنده دار 16

باحال ترین عکس های خنده دار 16

پایان ترم … دانشجو و استاد ، در حال استماس برای نمرهباحال ترین عکس های خنده دار 16 )

باحال ترین عکس های خنده دار 16

خدایی شباهتو دارین !؟ من که کف زمینمباحال ترین عکس های خنده دار 16 )))

باحال ترین عکس های خنده دار 16

شاخ نذار بهر کسیباحال ترین عکس های خنده دار 16 )


نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت9:45---29 آذر 1392
سکوت دردناک است اما درسکوت است...
که همه چیزشکل میگیرد و درزندگی ما لحظه هایی هست...
که تنها کارماباید انتظار کشیدن باشد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خنده دارترین عکسهای طنز-,

درباره نویسنده

  • خواجه مگو که من منم من نه منم نه من منم گر تو تويي و من منم من نه منم نه من منم عا شق زار او منم بي دل و يا ر او منم با غ و بها ر او منم من نه منم نه من منم يار و نگار او منم غنچه و خار او منم بر سر دار او منم من نه منم نه من منم لاله عذار او منم چاره ي کار او منم حسن وجوار او منم من نه منم نه من منم باغ شدم زورد او داغ شدم زگرد او زاغ شدم ز درد او من نه منم نه من منم آب گذشت از سرم بخت برفت از برم ماه بريخت اخترم من نه منم نه من منم لاف زدم ز جام او گام شدم ز گام او عشق چه گفت نام او من نه منم نه من منم روح مرا حيات ازو ذات مرا صفات ازو فقر مرا ذکات از او من نه منم نه من منم جان مرا جمالازو نفس مرا جلال ازو عشق مرا کمال ازومن نه منم نه من منم قرق شدم ز روح او بحر شدم ز نوح او تا برسد فتوح او من نه منم نه من منم دولت شيد او منم باز سپيد او منم راه اميد او منم من نه منم نه من منم گفت برو تو شمس دين هيچ مگو از ان واين تا شودت گمان يقين من نه منم نه من منم

طراحی قالب

سایر امکانات




  • مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

    کد حرکت متن دنبال موس